Fantastisk helg!

Ibland kan det vara helt underbart roligt att jobba! Var på jobbet kl 13 igår och åkte hem ca 17.45 idag. Trots det så känns det inte alls som så länge, för vi har haft det så otroligt trevligt och roligt.
Som jag sa tidigare så hade vi träff med våra unga konfirmandledare från lördag till söndag och jag tycker att det är så intressant att få höra hur dom ser på det här, vad dom vill och vad dom undrar över. Vi hade en jättebra kväll och natt som både innehöll arbetspass, julmusik i kyrkan, julmiddag med underbart god mat, spelkväll och trevliga samtal.

Idag så var det ju dessutom avslutning för våra barngrupper och jag känner mig så glad för det var så roligt att det var så många som kom och vi hade ett så fint luciatåg med barnen!

Nu är jag dock ganska trött. Spelkvällen igår bestod av "Ryktet går" ett spel som ni bara måste prova om ni får chansen. Det är som "viskleken" fast med penna och papper! Det var så roligt att vi inte kom i säng förrän kl var närmare 4 och jag somnade inte förrän typ 5 och sov på ett liggunderlag på golvet så nu vill jag bara krypa ner i min egen säng och sova ordentligt!

Åh det får bli en bild på dagens mat också, och det är just "dagens mat" för det är det enda i matväg jag egentligen ätit. Blev bara macka till frukost imorse och sen har jag bara fikat så det blev ju lite tokigt att bara äta mat först kl 8 på kvällen! Men gott var det, köpte en vesuvio och en juventus från Nipvallen som jag och Adam delade på, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0