Urkult snart! <3

Ikväll håller jag på att packa och fundera på vad jag ska ha med mig egentligen. Jag är hemskt dålig på att packa lagomt mycket. Så det får hellre vara för mycket än för lite!
Hur många är det som ska på Urkult egentligen?
Alltid kul att träffa folk man känner där.
Men imorgon ska jag och Emelie iaf åka upp till Näsåker mellan kl 13 och 14 nån gång om det går som planerat och sen är det fullt upp! Vi har suttit och kollat vad som händer och det är så mycket vi vill hinna med!
Helgens höjdpunkt blir iaf kl 13.30 på lördag för då ska vi lyssna på Beatrice Aurore i Danslogen! <3

Förutom att packa så varvar jag det med att måla tavlor. Blev så sugen på att måla idag så då fick akrylfärgerna åka fram!

Provar kläder.


Målar tavlor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0