Musiklek


Verkligen ingen bra uppdatering på bloggen just nu, men jag har haft så mycket annat att tänka på osv. Speciellt att börja jobba och försöka hålla reda på allting och komma ihåg allt.

Idag satt jag och planerade på förmiddagen, hade personalmöte och sen lite planering innan jag åkte hem på lunch.


Blev till att äta lunch ute med mamma <3

Efter lunch och shopping med mamma blev det till att byta om och åka till jobbet igen så jag var där vid kl15 typ och så förberedde jag lite inför min "Musiklek"grupp. Flytta stolar, bord och cd-spelare. Ta fram cd-skivor med all musik jag skulle använda och papper som ska fyllas i och så vidare.

En massa saker som ska göras för att förbereda som tar mycket längre tid än själva det roliga. Men roligt var det iaf och det verkade som att barnen också hade roligt!
Känns skönt att ha det gjort, den första. För om det är något jag varit nervös över så var det just det här eftersom det är något jag aldrig gjort innan.

Är iaf glad och nöjd med min dag och allt känns lite bättre just nu.


Mina vänner som hälsar mig välkommen till jobbet på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0