Roligt igår!


Hade en väldigt rolig kväll igår. Träffade mamma, Kent, Tina och Mathias när vi kom ner på stan så det blev massa dansande osv.

Det var däremot inte lika kul att gå hem. Hade ett par öppna skor med höga stilettklackar så jag hade så ont i fötterna när vi skulle gå hem så jag visste inte alls vad jag skulle ta mig till.
Slutade iaf med att jag helt enkelt tog av mig skorna och gick ca halva vägen hem barfota. Mycket kallt och ont i fötterna av gruset på vägen men bättre än med skorna på iaf.

Var orolig över att jag skulle bli förkyld nu, det är trots allt lite tidigt för att gå barfota ute än, men än så länge känner jag mig helt frisk. Bara lite lagomt ont i fötterna idag.

Idag har jag verkligen inte gjort mycket alls, mest legat och läst i soffan för mina fötter vill inte alls gå någonstans och det blir en tidig kväll för jag börjar jobba kl 7 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0