Påskhelgen.


Har varit riktigt bra, jag jobbade visserligen långfredagen och annandag påsk men vi har ändå hunnit med massa roligt! I fredags blev det en spontan liten fest som blev en tur på krogen och sen efterfest och jag var så sjukt trött eftersom jag hade klivit upp kl 6 på morgonen och jag tror kl var ca 3.30 när vi kom hem. Hade iaf en väldigt trevlig kväll ute!
Lördagen började med sovmorgon, eller jag klev upp och gick sen och la mig igen när jag inte orkade hålla mig vaken. Sen åkte vi med Adams föräldrar till omsjö och hjälpte till att bära lite möbler innan det var dags att äta middag med hans kusiner. Vi funderade på om vi skulle orka gå ut och hitta på något när vi kom hem men det fick bli en lugn lördagkväll för på söndagmorgon var vi uppe ganska tidigt.
Var på dop i näsåker så det var skönt att man hade sovit så man orkade med allt. Vi var mest bara hem och vände sen, åt en supergod middag hos mamma innan vi åkte upp till Omsjö. Hade en trevlig kväll där och på vägen hem igår stannade vi hos Hans och Laine och fikade lite.
Hemma i stan var vi ca 11.35 och jag skulle börja jobba kl 12. Blev lite stressigt att hinna handla lunch på konsum och ta cykeln på jobbet men jag hannn precis.
Nu har jag en liten vovve här som skriker åt mig att vi ska gå ut en sväng så det är väl bäst att göra det så det blir lite lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0