Jobba natt hela helgen?



Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska tycka. Hade bestämt mig för att jag skulle vara ledig i helgen, jag och Adam skulle åka till Omsjö ikväll och sova över, sen imorgon fest med lite folk nånstans.
Men nu tackade jag istället ja till att jobba både inatt och imorgon natt. Vet inte alls om jag ska vara nöjd med det eller inte. Fast nu har jag ju redan bestämt det så nu får det ju vara så.

På något sätt känns det iaf bra för jag har bestämt mig för att eftersom jag egentligen skulle vara ledig så ska jag få använda pengarna för den här helgen till något speciellt, vad det blir det får vi se.

Nu ska jag iaf klä på mig, försöka hitta något ätbart i köket och sen blir det en promenad med Britney!

Kommentarer
Postat av: tina

haha, använd dem klokt, åk och hälsa på mig igen!! :)

2011-05-01 @ 19:22:38
URL: http://tinilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0