Bakar för fullt!


Har hållit på att baka i ca 4 timmar ungefär nu. Men snart så får det vara klart för ikväll!
Mina Snoddas är helt klara och dom smakade bra så nånting är iaf färdigt. De andra kakorna, hallonkakor av nått slag, dom är iaf halvklara. Har den andra formen med såna i ugnen nu. Ska göra glasyr till dom imorgon för jag glömde att köpa karamellfärg idag.
Luktar iaf väldigt gott i köket just nu fast det är hemskt varmt.
Idag så fick jag skjuts hem till mamma och sen tog jag vovven och min cykel med tillbaka hit och eftersom Britney var väldigt smutsig efter cykelturen så satte vi oss ute på balkongen, så underbart att kunna sitta där i solen! Satt i ca 2 timmar i bara bikini idag så varmt och skönt var det!


Snoddas


Hallonkaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0