Uppe tidigt idag!



Väldigt ovanligt att jag kliver upp så tidigt när jag är ledig, jag klev upp samtidigt som Adam imorse ca 6.40. Hade tänkt ut en massa saker att hinna göra idag men tyvärr så blir det nog inte så mycket gjort, hann nästan bara sätta mig vid datorn så fick jag en förfrågan om att jobba så jag ska jobba 12-21 idag. Dessutom ska jag jobba 7-15 imorgon och det kommer kännas jättejobbigt för jag har inte jobbat där på typ 3 månader =/

Men nu ska jag iaf åka och lämna min bil hos mamma. Kanske gosa med vovven en stund och sen gå hem och fixa nån middag att ha med mig till jobbet idag. Känns som att 4 timmar är ganska lång tid för att göra det men jag vet att jag kommer ha bråttom ändå! xD

Hoppas att ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0