Total happiness!


Har varit och handlat och flyttat en massa saker till lägenheten nu på förmiddagen, så galet mycket som ska göras. Men det är ju roligt samtidigt. Ser fram emot att Adam slutar jobba snart så jag kan få lite hjälp av honom också. Jag har ju världens snällaste mamma som har hjälpt mig med grejer idag!
Så när jag och mamma kom hem till henne så låg ett paket på trappan! Så himla glad blev jag, har väntat på det här paketet sen början av Juni!!



Det här låg hemma på trppan när jag kom hem, gissa om jag blev glad!



Paketet var mina korsetter från England! Här den svart/vita.



Svart underbust korsett, det är den här jag har fått vänta på eftersom dom inte har haft den hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0