Lunch med Linda!



Vi hade lite svårt att bestämma oss för vart vi skulle äta egentligen, men till slut så fick det bli Kajsas eftersom det var närmast och så. Inget dåligt val visade det sig, maten var verkligen jättegod! Jag har ätit där 3 gånger nu, eller kanske är det till och med 4 gånger, men det har alltid varit bra mat, både pizza, kebab och så det här, Biff med Rödvinssås! Jag älskar rödvinssås och brukar göra det själv ibland och den här var riktigt god, nästan lika bra som min egen!





Efter att vi hade ätit gick vi på stan en sväng och sen hem hit och drack te innan Linda skulle gå och jobba. Var så länge sen vi var ute och åt lunch nu, så mysigt att kunna göra det mitt i veckan när vi ändå inte jobbar =) Måste ju passa på att träffa henne nu för hon åker ju utomlands en vecka nu och sen åker ju jag iväg en vecka. Känns inte alls som att det är så snart vi ska åka men det är ju snart bara 2 veckor kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0