Lagomt irriterad..


Har haft en riktigt trvlig kväll, jag och Adam har varit hemma hos mamma och ätit middag och sedan bara suttit och pratat där. Skönt att ha en lugn kväll eftersom jag börjar jobba kl 7 imorgon, så jag ska snart gå och sova.

Det jag ikväll är irriterad över är att jag läste post jag hade fått hem till mamma, eftersom jag inte har fixat med att ändra adress än. Hade iaf fått min lönespec. alltid kul att se vad man får för lön, men den här gången var det ju inte så kul, står på min lönespec att jag har jobbat och får lön för 60 timmar, men jag har egentligen jobbat det dubbla. Ingenting verkar ju fungera som det ska, min lönespec säger 60 timmar, timepool säger 81 timmar och mitt schema är på 120 timmar. Blir väl till att ringa på måndag och fråga hur dom har tänkt.

Nu tänker jag iaf gå och lägga mig och läsa en stund innan jag somnar!
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0