Hey hey.


Har jobbat idag 7-15 och var helt slut när jag kom hem. Känns som att förkylningen håller på att bli värre igen =/
Iaf så träffade jag Linda när jag hade slutat idag så vi handlade lite och gick hem till mig och lagade middag, blev kycklingfilé med sweet chilisås, pommes frites och god sallad. Mums mums, jag älskar god mat! <3

Efter att vi hade ätit och Linda och Tomas hade åkt hem så åkte jag och Adam en sväng till mamma för att hämta lite saker, bland annat två roliga/söta parfymer som jag hade beställt!

Såhär ser dom ut! Jag beställde den första, Crazy Kiwi och den tredje, Sweet Peach.
Det är helt enkelt små dockor som man kan sätta parfymflaskan i. Det bästa är iaf att dockorna kommer helt vita i en förpackning med små stickers så man får klippa och klistra för att göra sin alldeles egna docka! :D
Har haft roligt med det, jag gjorde en och Adam fick göra en, blev inte riktigt klara ikväll men ingen av oss orkade fortsätta, men jag tyckte iaf att det var riktigt kul, tror att jag ska beställa den sista också, bara för att ha den.
Här är en länk med mer information om "The Babes".
http://se.oriflame.com/dare-to-be/products.jhtml?prodCat=dtbfragrance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0