Hemma igen!



Känns som att tiden gick väldigt fort måste jag säga. När vi kom fram igår, vilket blev ganska sent eftersom vi stannade till på Dollarstore i Strömsund så drack vi te och åt skorpor medan vi tittade på Fångarna på Fortet och sedan Time Out. >Väldigt sällan jag tittar på tv men det var riktigt skönt att bara ta det lugnt.

Var ganska kallt att gå och lägga sig men Britney kröp ihop mot min mage under täcket så det blev fort varmt och vi somnade nog ganska snart. Tyvärr blev det inte den lugna sköna natt jag hade sett fram emot.
Skulle tro att kl var strax efter 1 när jag vaknade av att Britney höll på och snurrade på i sängen, satte sig upp, la sig ner, vände på sig och sen bara satt upp och skakade. Försökte på alla sätt och vis att få henne att lugna sig och somna om men det gick bara inte så när kl var nästan 2 var jag tvungen att tända lampan och fråga henne vad hon höll på med. Råkade väcka mamma också så Britney gick över till henne men fortsatte vara lika konstig så mamma gick ut med henne en sväng och fick nästan bära in henne igen för hon ville inte gå in. Somnade gjorde hon ju iaf efter ett tag men vid 6-tiden vaknade jag igen av att hon trampade mig i nacken och klättrade över mig och satte sig i hörnet bakom min kudde. Jag vände på mig och somnade om men vaknade gång på gång av att hon klev fram och tillbaka över mitt huvud och skulle titta ut genom fönstret.
Har ingen aning om vad hon har haft för sig inatt men imorse var allt som vanligt när det blev ljust så jag vet inte om hon kanske har drömt mardrömmar. Hon brukar ju vara rätt knasig i vanliga fall men inatt var hon helknäpp.

Så det ska bli skönt att få sova riktigt nu inatt när vi är hemma, även om jag inte har bestämt riktigt vart jag ska sova. Men nu ska jag iaf ta med mamma så hon får se lägenheten så ska vi mäta lite och kolla vad jag ska ta dit för grejer sen =)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0