Fort det gick att jobba.



Har en konstig känsla av att jag inte har jobbat alls idag, känns som att jag ska kliva upp och jobba tidigt imorgon också istället. Kanske bara för att idag var dag nummer sex i rad som jag börjat tidigt. Länge sen jag klev upp kl 6 så många dagar i rad! Fast den här dagen har gått fort, kanske för att jag jobbade med Ida och vi hade roligt åt det mesta xD
Åt god middag när jag kom hem från jobbet och fick besök av mamma och lillasyster en sväng och jag har nog världens snällaste syster för hon hade bakat så jag fick en kaka :D

Nu håller jag på att vaxa benen, alltid lika jobbigt men det är lika bra att få det gjort nu eftersom vi åker till Mallorca på fredag :D När jag är klar får jag se om jag ska spela med Adam en stund eller om jag ska baka. Kanske kan jag övertala honom att hjälpa mig baka så att det går fortare så kan vi spela medan kakan är i ugnen osv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0