Trött hela dagen.



Jobbade ju natt och sen kväll också igår och idag när jag skulle kliva upp så gick det bara inte, var alldeles för trött för att ta mig ur sängen. Men det måste väl märkas förr eller senare antar jag när man jobbar så och sover för lite.
Idag har jag iafVarit en sväng till arbetsförmedlingen och sen ätit hos mamma, supergod köttfärssås och spaghetti!
Nu ikväll har jag tittat på andra avsnittet av Ung och Bortskämd på SVTplay eftersom vi inte har nån tv och det är väldigt sällan något jag känner att jag vill titta på. Men det här programmet var faktiskt riktigt underhållande. Jag kan inte förstå att man kan vara så bortskämd och inte kunna göra nånting själv? Nånting som måste ses enligt mig iaf!
http://svtplay.se/v/2233962/ung_och_bortskamd/del_2_av_8

Just nu sitter jag och dricker lite te och ska snart krypa ner i sängen och sova, fast att jag sov länge idag och somnade i soffan hemma hos adam när vi var dit så är jag fortfarande väldigt trött.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0