Snart natt <3



Jag vet inte hur det går ihop men jag är då bara trött hela tiden. Fast igårkväll kunde jag bara inte somna fast att jag var så hemskt trött och så klev jag upp kl 6 imorse. Fick ett schema på jobbet med mer att göra än jag nånsin brukar ha och det var knappt att jag hann klart innan jag skulle gå hem.
Hade hoppats på att få maten lagad när jag kom hem men orkade inte vänta på att Adam skulle spela klart så jag lagade maten också för att jag var så hungrig. Efter middagen gick vi hem till Adam och lånade en bil så vi kunde åka hem till mamma så jag kunde hämta lite post jag hade fått dit. Åkte även på Åhmans och skulle titta på tapeter men det var så mycket folk så vi orkade inte riktigt vara där så länge.

Nu har vi kommit hem och jag har tagit en huvudvärkstablett och försöker slappna av och lyssna på lite mysig musik. Ska spela lite nu innan jag ska sova, eller försöka sova om det nu går. Är lite lagomt nervös inför imorgon, kl 9.15 ska jag nämligen vara på sjukhuset och lämna blod. Har bestämt mig för att bli blodgivare och det blir första gången för mig imorgon! Känner mig väldigt duktig med tanke på att jag är så rädd för sprutor och nålar men det ska gå bra!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! Du kanske inte har tänkt så långt att du kanske är trött för att du har järnbrist efter att du har lämnat blod? =/ kanske ska börja äta järn tillskott... Kram //lillasyster

2010-11-25 @ 13:19:46
URL: http://tinilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0