Snart dags att jobba.


Blev inget skrivet igår, kanske för att det blev jobb iaf istället för att vara på arbetsmarknadsenheten. Sen blev jag bjuden på middag hos Linda och Tomas, fläskfilé med ugnsrostade grönsaker och kantarellsås! Efter middagen följde dom med mig hem så jag klippte Tomas och vi drack lite kaffe vilket påminner mig om att jag måste köpa mjölk. Jag tycker att det ska vara mjölk i kaffet, annars är det inte lika gott. Fick faktiskt ännu mer besök igår, mamma och Britney kom hit en stund och pratade lite.

Men nu ska jag gå och jobba till kl 21.30 och sen blir det tidig morgon imorgon då jag börjar 7.30 igen, ser fram emot söndag när jag är ledig och inte tänker jobba hur mycket dom än ringer och tjatar! =)

Hoppas att alla får en riktigt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0