Så mysigt!



Adam kom hem för en stund sen så vi har ätit goda mackor och nu lite kladdkaka. Lite synd att jag ska upp tidigt imorn och jobba men vi får kramas tills jag somnar. Inatt behövde jag ju iof inte heller sova ensam eftersom jag hade Britney här. Jag fick dra ner persiennerna i sovrummet igårkväll för hon ville ju inte sova när hon kom på att man kan titta ut genom fönstret istället.
Hade faktiskt ganska mycket roligt åt att ha henne här, speciellt imorse. Först när min klocka ringde kl 8 så tittade hon på min som om jag var helknäpp innan hon vände sig om åt andra hållet för att fortsätta sova så jag ställde om klockan till 10 istället. Så vi klev upp och tog oss en liten promenad ner till älven och när vi kom hem gjode jag som vanligt iordning frukost åt henne. När jag hade ställt ner skålen (en vanlig plastbunke) så gick jag in i vardagsrummet för att starta min dator och tycker att det är konstigt att det låter som att Britney slutade äta. Tänkte att hon kan ju inte ha ätit klart innan och hon lämnar aldrig sin mat så jag vänder mig om för att gå och titta vad hon gör. Då kommer hon in i vardagsrummet med hela skålen i munnen, naturligtvis med hälften av maten kvar och blir skitsur när jag försöker hjälpa henne att ställa ner den så istället så rycker hon undan den och slänger mat på golvet. Men hon fick så lov att städa upp efter sig, hade spillt mat i köket också när hon lyfte upp skålen så hon fick städa där också. Så jag inser att min vovve tycker att man ska äta frukost tillsammans helt enkelt, annars tar hon den med sig.

Men nu är kladdkakan uppäten och Adam håller på att sätta upp sin dator igen med sin nya "dataskärm" eller ja en 32tums tv så nu ser ju min skärm löjligt liten ut istället.

Dags för mig att sova iaf, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0