Fika och pulkåkning!



Hello!
Ikväll när jag hade slutat jobba så åkte jag och Adam med Kent hem till mamma och hon hade gjort väldigt goda räkmackor och bakat cupcakes som vi fick smaka! även om jag försökte bjuda vovven på "en bit" av min cupcake när jag hade typ 1/4 kvar. Hon är rätt bra på att lyssna på vad jag säger och jag sa att hon fick ta en bit, rolig som hon är så tog hon en bit...uppifrån.. så hon tog all frosting som var på xD så jag fick bara en liten bit utan nåt på kvar så hon fick den också.
Efter mycket om och men så bestämde jag att vi faktiskt måste gå hem eftersom jag ska upp och jobba imorgon men det kändes ju inte alltför kul att gå hem. Istället leatade vi reda på en pulka och åkte hem, gick förvånandsvärt bra att åka fast vi bara hade en pulka och roligt var det!
Nu ska jag gå och sova så jag får några timmars sömn innan jag ska upp och jobba. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0