Ensam hemma då..


Lite smått tråkigt att gå och lägga sig ensam ikväll fast bra på samma sätt för då får jag ju massa plats i sängen. Men det hinner jag nog bli less på innan söndag när Adam kommer hem igen. Han bestämde sig nämligen igår att han skulle följa med Jonas och Gustav till Dreamhack så det blir lite tomt här hemma.

Behöver inte gå till jobbet imorn men tvärr ska jag vara på Arbetsmarknadsenheten istället, ska vara där uppe kl 8.50 och det är inte så uppskattat. Vill bara få sova ut ordentligt nån gång. Har inte heller hunnti göra de uppgifter jag skulle eftersom jag ahr jobbat, men det skiter jag i, dom får så lov att förstå att man inte kan hinna göra allting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0