Today I'm happy!



Efter att jag varit på Adecco idag träffade jag Anna på stan och fikade med henne, så bra för vi fikar lika sakta båda två! Blev iaf på otroligt bra humör efter att ha pratat med henne, men iofs så blir jag ju nästan alltid det. Tyckte att vi hade en väldigt bra diskussion som gjorde att allt kändes lite bättre. Allt har varit så krångligt men det känns som allt kommer lösa sig och bli bra igen nu.

Jag hoppas för övrigt verkligen att vädret blir bättre tills i helgen, är ju crusing här på lördag, och big meet på risön under dagen, men jag kan ju inte ta mig ner dit nåt eftersom jag jobbar till 16.30. Men det blir ju till att gå ut på lördag iaf, även om jag inte vet än vart jag ska vara eller vilka jag ska vara med. Kommer i vilket fall som helst bli väldigt bra!

Nu sitter jag bara och väntar på att Bäcka ska komma hit, men jag skulle tro att det är en timme till innan hon kommer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0