Lat idag..



Så jag har inte orkat skriva här nånting, sov kanske 2 max 3 timmar inatt. Så var jag på Adecco kl 9 imorse för att jag ska vara där nu genom arbetsförmedlingen, killen som hade hand om det var ju väldigt trevlig iaf så det blir nog bra det där!

När jag kom hem så var jag med Linda och vi satt och ritade och snackade en massa skit som vanligt. Kul iaf, ritade tuppar xD

Pratade med Jimmy lite också, jobbigt men det gick ju bra iaf, att man kan sakna någon så mycket. Jag hoppas att det löser sig, vi hoppas båda på att allt ska bli bättre när han är klar med lumpen så att vi kan flytta ihop till hösten.

Nu blir det till att sova så man är lite piggare imorgon! =)
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0