Jobbigt..



Allting blev lite jobbigt nu. Jag hoppas bara på att det kan lösa sig.
Har massor med planer för idag/ikväll men just nu känns inget av det speciellt kul.
Fint och soligt väder är det också så mamma föreslog att vi skulle grilla idag, låter ju inte alls fel det heller, men jag är inte alls sugen på att äta mat idag.
Har just duschat nu och sitter här och ser ut som ett spöke med min anisktsmask.
Har sjuk beslutsångest just nu också eftersom jag ska till frisören kl 14.45 och jag har inte bestämt hur jag vill klippa mig. Alltid samma problem för mig, men jag börjar bli lite less på mitt hår just nu och behöver klippa det..

Får väl se hur det blir iaf.

Igår kväll färgade jag Annas hår. Det blev så sjukt snyggt tycker jag, så skulle jag också vilja ha, men jag vill inte klippa av allt hår så kort än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0