Jobbigt och komplicerat =/



Hade nog en av de jobbigaste kvällarna någonsin igår. Faktiskt inte på grund av jobbet heller, men det var ju typiskt att pricka in att prata om vissa grejer när jag jobbar.
För er som inte vet, så är jag och Jimmy inte tillsammans längre. Det var sjukt jobbigt att prata om det och veta att jag hade 2 timmar kvar att vara på jobbet. Men, minst lika jobbigt för Jimmy som för mig antar jag, om inte värre.
Vi får väl se hur det där blir, det funkar bara inte just nu.
Åkte iaf till Linda och Tomas efter jobbet och såg på film ( Avatar igen ) Adam kom också och tittade på film med oss. Jag och Linda drack lite vin och var som vanligt då, helt oseriösa om allt, men det var kul, somnade typ kl 02.30.
Jag tror att jag behövde vara där, tack för att jag får vara hos er, ni är bäst <3


Nu har jag just kommit hem och varit ut med Britney lite och så väntar jag på att Antonia ska komma hit så ska jag testa balfrisyrer på henne, ska bli kul =)

Kommentarer
Postat av: TJ

Anytime :)

2010-05-03 @ 17:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0