Dålig uppdatering..



Men jag har haft så mycket roliga saker för mig och jag har inte riktigt haft nån tid över till att sitta vid datorn alls de senaste dagarna nu.
Har iaf en hel del bilder som jag tänkte att jag skulle dela med mig av! I fredags var jag först på Adecco från 9-12 och sen hem och åt lunch i solen! Fixade Antonias balfrisyr runt halv två och sen började jag jobba 16.15. Gick bra att jobba också och när jag slutat jobba så satt jag och drack vin och hjälpte Milla med en svenskauppgift ^^


Fixade Antonias balfrisyr i fredags =)



Blev kinamat till middag! Fyra små rätter är ju alltid gott!



Men det här var så sjukt gott! Delade så vi åt lika mycket av varje typ <3



Vet inte hur jag alltid lyckas vara ivägen. Men såhär kan det se ut när man råkar bli trampad på.



Och när man lyckas bli trampad på en gång till, på dansgolvet den här gången, kan det se ut såhär.



Vi hade iaf en mycket trevlig fest! Jag, Bäcka, Milla och Adam.
Inte så att vi behövde vara rädd att få slut på dricka heller för det fanns då så att det räckte =P



Blev lite fina drinkar, även om den här mest bestod av frysta jordgubbar =P



Finns många sätt att dricka drinkar på, det här funkade ganska bra, typ halva drinken i sugröret xD



Tror det var några som gillade det där med tequila iaf =)

Det får räcka med bilder just nu iaf! Kanske kommer upp fler senare.
Jag ska till Anna en sväng nu, klippa hennes hår lite och sen så ska jag jobba 16.15-21.15. Hoppas på att gå en promenad efter jobbet men vi får väl se hur det blir med vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0