Bilder!

Sundsvall hos Bäcka i helgen och vi var som sagt på Mad Men sittning på fredagkväll. Var fantastiskt kul!


Jag i min nysydda klänning på Mad Men sittningen!



Bäcka hade en fin klänning i rött och svart, passade så bra till hennes hår som är lite rött =)



Blev lite bilder inne på toaletten också =P



Blev en hel del drinkar och annat under kvällen!



Frukost på Bäckas balkong på lördag morgon. Mysigt värre!



På lördagen blev det buffé med Kinamat efter att ha shoppat i flera timmar, inte heller helt fel!


Var verkligen en sjukt kul kväll, även om jag kanske inte hade behövt dricka riktigt så mycket, för jag mådde inte lika bra dagen efter =P Men det blev iaf bra.

Nu ska jag strax äta middag, blir köttfärspaj tydligen, luktar hemskt gott gör det iaf.
Hoppas på att kunna gå en promenad med Anna senare då hon kommer hem från Eskilstuna också, Har ju blivit lite soligt nu efter att det har regnat mest hela dagen så det blir nog mysigt med en promenad, och kanske kan passa på att köpa glass också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0