Sundsvall imorgon!

En spontan liten shoppingtur till Sundsvall blir det imorgon.
Ville ju egentligen åka idag, men ingen annan verkade intresserad, men så pratade jag med Linda idag och hon är också ledig imorgon så då åker vi!
Eftersom vi ändå aldrig vet hur vi jobbar så är det lika bra att bara åka, det kommer alltid något i vägen när vi faktiskt försöker planera in någonting!
Ska även kolla om jag kan lämna in min kära mobil på lagning.
Borde jag ha gjort för länge sen men det har ju inte blivit av bara.
Men nu börjar det kännas som att det är så mycket som krånglar på den så det är inte ens roligt längre.
Jimmy smsade till Tina idag och frågade om min mobil var trasig för att det inte gick att ringa till mig..Ändå hade jag min mobil igång och det såg ut som att den fungerade, men tydligen inte. Så jag stängde av den och startade den igen och då fick jag ett sms som han hade skickat också.
Väldigt irriterande =/
Så jag ska se om jag kan få den lagad =)
Har letat fram min gamla mobil så att jag kan ha den istället.

Nu ska jag sova så jag orkar köra imorgon!
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0