sovit konstigt..


Vaknade.
Gick på toa och sen in i köket för att fixa frukost.
Insåg att det såg ut att vara väldigt mörkt ute.
Tittade på klockan.
03.05.
Helt överlycklig sprang jag till sängen och kröp ner under täcket igen!

Fattar inte..jag brukar aldrig vakna på natten. Speciellt inte kliva upp om jag vaknar då men jag trodde verkligen att det var morgon. Illa när jag till och med drömmer att jag ska gå till jobbet.

När jag sen vaknade av klockan 05.55 så visste jag knappt vad det var för dag eller varför jag skulle vakna, tog ett tag innan jag kom på att jag jobbar delad dag idag och att jag skulle vara på Tuvan 3.

Har varit å lämnat bilen på verkstan nu, funderar på att sova en timme innan jag måste fixa middag och sedan hämta bilen och åka till jobbet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0