Sova igen?

Vart tar all tid vägen egentligen?

Det känns alltid som att det är mer jag vill göra och mer som det borde ha funnits tid till.
Har iaf varit på promenad med Linda och vovven, så skönt i solen! Längtar verkligen efter sommaren nu.
Efter att ha lämnat Britney hemma blev det en sväng på stan. Komiskt nog hade jag glömt bort varför jag skulle dit när vi väl åkte, men jag kom på att jag skulle köpa ett läppstift. När jag väl höll på och tittade på alla grejer blev det även en foundation, puder, ögonskugga och vaxremsor. Det blir nog för övrigt mitt projekt imorgon, måste verkligen vaxa benen även om jag inte ser fram emot det just nu =/ Inte för att det gör så värst ont, men tycker att det är så jobbigt att göra det själv.

Måste ta mig tid att städa här också, ser ju förjävligt ut...
Har väl för mycket saker helt enkelt.
Borde kanske göra en ny rensning i garderoben? Fast snart är det ändå dags att städa ut lite vinterkläder så det kanske kan vänta ett tag.

Fika på stan skulle ju inte heller vara helt fel. Någon som är sugen på att följa med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0