Skönt att vara hemma.

Jag har haft en bra helg, men det är ändå väldigt skönt att vara hemma.
Var som alltid roligt att vara hos Sophie och Elias! Hade härlig sovmorgon i fredags och sen handlade vi, städade lite och lagade mat.
Sjukt god mat blev det faktiskt och jag och Sophie hade dukat fint osv. Synd att det inte blev några bilder.
Åkte till Jimmy senare på kvällen. Som vanligt på fredagarna när han kommer hem var han trött och vi gjorde inte mkt alls. Blev typ att jag gick och la mig och sov och Jimmy spelade, kommer inte ihåg vad spelet heter, men jag tyckte att det verkade kul iaf. Nån gång typ kl 2 på natten så blev jag tydligen lite arg på Jimmy. Typ "Men vafan! Kan du inte sänka ljudet lite eller?" haha stackars Jimmy. Han blev nog ganska förvånad, jag brukar aldrig vakna av nånting och jag brukar definitivt inte bry mig om ljudet av att han spelar, men tydligen hade jag svårt att sova.. Måste ändå ha somnat om på en gång för sen vaknade jag nån timme senare av att han kom och la sig i sängen.

På lördagen hade vi tänkt ta oss upp i backen och kolla på tävlingarna, men Elias kom förbi och ville att vi skulle följa med honom och tvätta bilen och det tog lite längre tid än det var tänkt så det blev inga tävlingar.
sen så läste jag lite, tyckte det var kallt å kröp ner under täcket, sa till Jimmy att väcka mig om jag somnade och sen vaknade jag 2 timmar senare xD Undrade varför han inte väckt mig och han sa att det inte gick. Mamma hade ringt 2 ggr också och det hade jag inte heller hört. Måste ha varit ritkigt trött.
Hoppas på att jag är mer utvilad nu då så att jag får en bra vecka =)
Blev ju inte mycket festade heller. Vi gick ut och insåg att det inte var några vi kände ute så då gick vi hem igen eftersom Jimmy inte vill gå nånstans så vi kan dansa =/
Kanske lika bra iaf :D

Känns bara tråkigt att det är 3 veckor igen nu tills vi ses igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0