Plugga??

Har varit på möte med min handledare på Miroi idag och med en studievägledare.
Känns fortfarande otroligt svårt att jag ska kunna välja vad jag vill plugga...
Vad tror ni att jag skulle passa att jobba med?
Jag har inte riktigt nån aning alls egentligen. Tittar runt lite och hittar något som verkar intressant men det känns lite läskigt det där med att faktiskt välja..Ändrar mig ju hela tiden ändå, så hur ska det då funka att jag måste välja någonting?
Jaja, det löser sig väl förr eller senare.
Kanske att man ska åka iväg som volontär innan kanske? Vet inte bara =/

Jobbar 21-22 ikväll oxå. försöker städa rummet lite innan.
Är totalt kaos här xD
Börjar bli så illa att jag inte hittar mina grejer längre och då är det nog dags att städa lite..
Med tanke på att det knappt går att gå igenom rummet för att golvet inte syns under allting..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0