Mysig helg!

Jag har haft en väldigt mysig helg hos Anna!
Synd bara att jag jobbade så mycket, men det funkade ju ändå =)
Igår hade vi planerat så mycket, en fest vi skulle på osv. Sen blev det inte att gå på nån fest för att dom vi skulle till tyckte att dom hade tråkigt och fick det att verka som att det var vårat fel för att vi var så sena.
Lite dumt för jag jobbade till 22.00 så jag kunde inte göra så mycket åt saken direkt.
Jag och Anna bestämde oss för att gå ner på Valvet iaf.
Vi hade ju trots allt stressat å fixat hela dagen för att vi skulle kunna det fast att jag jobbade, så det var ju liksom bestämt att vi skulle ha roligt!


Jag och Anna fixade smink och hår när jag hade tid mellan jobbpassen. <3

Så vi gick iaf ner på stan, var lite kallt så jag borde ha tagit med vantar men vi överlevde ju.
Tur att vi inte behövde vänta i nån kö iaf!
Var inte så mycket folk när vi kom dit vid 23.00 men det blev bättre sen =)
Dansade tills vi hade ont i fötterna och sen blev det lite vila innan vi fortsatte dansa! Därför är det roligast att gå ut med Anna, eftersom vi båda går ut för att det är roligt att dansa.

När vi sen väl tog oss därifrån så åt vi och Adam mat, fast jag åt mest xD
Kändes som att det tog jättelång tid att gå hem, fast det gjorde det nog inte, men tiden gick fort sen för att Adam satt kvar i soffan och sov/pratade med oss tills typ 4.30.
Kändes inte som att jag ville kliva upp kl 7.30 imorse men det var inte mkt att välja på!
Var sjukt varmt på morgonen också eftersom Britney sov nästan ovanpå mig..

Har iaf gått bra att jobba hela dagen, känns skönt att jag är klar med det för idag.
Nu är det bara att försöka sova för jag jobbar 7-16 imorgon. Länge sen jag jobbade morgon på 30 känns det också som, så jag vill vara riktigt vaken..får väl se hur det går med det!

Jobbar på tisdag med, fast 7-12. Funderar på att kolla hur Linda jobbar om vi ska lyckas ta oss till gymmet en sväng den här veckan. Det skulle jag iaf behöva!
Åker till Åre på fredag, vet inte när, ska höra med Sophie och Elias om dom är hemma så jag kan hälsa på i Järpen.

Nu ska jag sova! försöka iaf xD
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0