Läsa och sova nu.

Har varit på jobbet 16.30-21.30 och haft en lugn skön kväll.
Sen när jag kom hem hade mamma grillat väldigt goda revbenspjäll, mums!

Imorgon ska jag kliva upp ganska tidigt, iaf om vi jämför med idag när jag låg i sängen till 10.30..
Ska åka med Linda och hennes föräldrar till Kramfors, vet inte riktigt varför men hon ville att jag skulle följa med och jag har väl ändå inget annat för mig eftersom jag är ledig.

Nu har jag värmt min fina vetekudde och ska ta den och krypa ner i sängen och läsa lite.

Läser Kungars död som är andra delen av fyra i serien Kejsaren av Conn Iggulden.
Tycker att den är riktigt bra, handlar om Julius Caesar. Riktigt kul om man tycker att det är intressant med historia också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0