Lång dag!

Känns som att den här dagen har varit hur lång som helst!
Men ändå har det varit en bra dag. Jobbade först, sen blev det personalmöte, ännu senare inspirationsdag på arbetsförmedlingen som avslutades med en föreläsning av Anders Wiman.
Jag tyckte att den var riktigt bra! Brukar oftast gilla att gå på föreläsningar ändå, det var 4 timmar, men det kändes inte riktigt så långt ändå. Sjukt trött var jag ändå och när det var paus med musik somnade jag direkt xD

Det bästa med dagen var nog iaf info om volontärjobb, blev sjukt sugen på att åka iväg nånstans och sen föreläsningen då =)

Jag ska iaf sova nu! Imorgon ska jag försöka orka med en sväng till gymmet med Linda och sen blir det jobb 12-22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0