jobbat.

Skulle ju som sagt jobba 7-12 idag men har även jobbat 13-16 och 16.30-18.
Passade på att åka och hämta min mobil som hade blivit fixad och tillbaka skickad hit från sundsvall. Lämnade ju in den igår när jag var där. Var ju på tiden att jag gjorde det xD
Får väl se nu om den har gett upp att krångla, kan ju hoppas iaf!
När jag hade jobbat klart åkte jag till Anna. Vi planerade lite för vad vi ska hitta på i helgen, typ mat å så.
Blir tacos med kyckling till middag imorn :D
Nu har jag tagit ett varmt bad och det var helt underbart skönt!!
Jobbar imorgon, 8-9 + 11.30-14 + 14.30-22.
Sen blir det fest och utgång.
Söndag är det jobb igen.. 8-15.30 + 16.30-18 + 21-22.

Ser ut som att jag kommer vara trött i helgen xD
Men det kommer bli bra :D
Ska vara hos Anna och sova där eftersom det är så mycket närmare till jobbet!
Britney får följa med också eftersom mamma och Kent ska till övik.
Kul att se hur det funkar med Britney och Siri..

Nu ska jag sova om jag ska ta mig upp imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0