jobb, sen fest :D

lyckades sova ca en timme när jag kom hem från jobbet idag.
Sen har jag försökt hinna med allting till ikväll men känns som att jag har för lite tid xD
Har fortfarande ingen aning om vad jag ska ha på mig, men det löser sig.
Tror jag har sagt det om allting idag.
Spelar ingen roll vad det är men det löser sig, hoppas kvällen löser sig också, har en massa adresser i huvet och jag är inte riktigt säker på att jag vet vem som bor vart xD

Men efter jobbet åker jag iaf direkt till Anna och då blir det fest :D

Har inte riktigt hunnit eller orkat laga mat heller. Mackor till frukost, lunch och middag =/
Men då kan jag äta strips sen ikväll istället!

Nu ska jag försöka hinna fixa håret lite innan jag åker till jobbet!


Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0