Järpen imorgon!

Jobbar imorgon igen, 7-14.30 så det är ju inte så farligt =)
Ska en snabb sväng på stan sen och efter det blir det till att packa och sätta sig i bilen!
Ska ju till Åre på fredag, men tänkte passa på att åka upp till Järpen imorgon och sova över hos Sophie och Elias, bättre att åka på kvällen så får jag lite sovmorgon på fredag =)
Ska bli skönt att vara ledig några dagar, har ju jobbat sen i fredags..

Nu är jag trött, sov hos Linda och Tomas inatt så jag och Linda kunde gå tillsammans till jobbet imorse, men jag sov inte så bra, drömde massa konstiga drömmar bara =/
Så det kan nog vara bra att gå och lägga sig, kommer ändå vara jobbigt att sitta och köra imorgon.
Verkar som att jag får ringa Jimmy iaf, han skulle ringa "om en stund, inte alls så länge" men det är snart 2 timmar sen xD

Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0