Hemma från jobbet =)



mmm..

Riktigt skönt att sluta kl 15.00 idag!
När jag väl kom hem kändes det inte ens som att jag har jobbat idag.
Imorse så kunde jag ha gjort vad som helst för att slippa åka till jobbet. Jag var så sjukt trött. Har sovit dåligt också så det var ju inge bättre direkt. Vaknade massa gånger och frös eller tyckte att det var för varmt.
Men nu känns det iaf bra att vara hemma!
Skönt att vara ensam hemma dessutom.
Bara Britney hemma med mig men hon sover tror jag =)
Jag kanske sov för mycket igår så det var därför jag inte kunde sova inatt. Men det var så skönt att sova igår, eller jag tror inte ens att jag kommer ihåg att jag somnade men tydligen gjorde jag ju det. Lite obekvämt när jag vaknade och insåg att jag hade klänningen och bältet på mig fortfarande..Men jag sov ju uppenbarligen väldigt bra ändå!

Ska sätta mig och titta vad det finns för bilder på kameran från i lördags, kommer väl upp här lite senare om det var några bra bilder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0