Heey!



Gick bra att jobba idag känns det som :D
Skönt, tror det kommer gå bra att jobba på lördag! Har inskolning imorn också, delad tur samma tider som jag ska jobba på lördag, 7-12 + 16.30-21.30 =)
Idag känns det som att jag mest har kört bil..men det är bra, då lär jag mig iaf adresserna dit jag ska.
Haha som en av mina arbetskompisar uttryckte det idag "Efter att ha jobbat här ett tag kan du börja köra taxi.." Känns nästan så xD kört runt till en massa olika ställen idag.

Sen har jag varit med mamma på stan en sväng, köpte en jättefin klänning, den fanns inte i min storlek när jag var inne sist men nu fanns den :D Handlade lite mat till i helgen också, även om det känns som att jag kommer jobba så mycket så jag inte kommer ha tid att fixa nån mat. Köpte en flaska gott vitt vin också, kan ju vara nice om jag nu ska gå ut i helgen.
Har fortfarande inte bestämt mig. Vet inte om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0