Dags att göra nånting vettigt idag!

Känns inte som att jag har gjort nånting alls idag egentligen.
Var ju till Kramfors med Linda och hennes pappa först, kul att göra nånting iaf.
Sen var jag och mamma och handlade och lagade mat innan hon skulle åka och jobba.
Det var såå skönt att vara ensam hemma och bara ta det lugnt en stund nu!
Jag passade på att ta ett varmt skönt bad! ^^
Tina och Mathias lyckades ju komma hem också så jag var tvungen att kliva upp och låsa upp dörren så att dom kunde komma in . Typiskt.
Men nu ska jag göra det enda på hela dagen som jag redan hade bestämt!
Jag ska bara en tårta till morfar.
Alltid lika kul, mest kul är det ju förstås att göra dekorationerna med iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0