^_^

Ikväll känns det faktiskt bra. Låter som att det skulle vara något konstigt, men ofta känns det som att det är massa mer saker jag borde ha gjort när det väl är kväll. Visst är det så ikväll också, finns mycket mer jag skulle ha kunnat göra, men jag har ändå fått lite saker gjort =)
Var ute på en ganska lång promenad med Linda och vovven, vi gick ner genom stan osv. Det var mysigare idag än igår för det blåste inte idag.
Britney fick duscha när vi kom hem för hon var väldigt skitig xD

Sen har jag faktiskt vaxat benen idag. Har sagt hur länge som heslt nu att jag ska göra det, men det har inte blivit av. Men idag tog jag mig tid att göra det och det känns bra.
Tänkte på en sak när det gäller det, när jag har vaxat benen så ryser jag mycket mer än vanligt och då gör det ont där jag har vaxat. Nån annan som har varit med om att det blir så? Undrar varför..

Nu ikväll har jag varit med Anna och Peppo.
Anna lyckades övertala mig att byta min rosa väska mot hennes svarta, men det kanske är ganska bra, jag brukar ju försöka övertala henne att använda saker med färg, för hon har nästan bara svarta grejer.

Saknar Jimmy sjukt mycket idag. Inte hört nånting från honom på hela dagen men jag hoppas att det har gått bra iaf, antar att han har för mycket att göra.
Har inga nya bilder, vi måste bli bättre på att fota!


Saknar min Jimmy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0