Sol och jag är ledig :D



Jag jobbade bara 7 - 12 idag så det var så skönt att komma hem och ta det lugnt i solen! Åt pitabröd med massa sallad och god kyckling till lunch som mamma och Tina hade färdigt tills jag kom hem ^^
Nu väntar jag på att Adam ska komma hem från jobbet också så vi kan hitta på nånting. Har inte riktigt planerat nånting för ikväll, bara så härligt att inte behöva kliva upp kl 6 imorn heller, för både jag och Adam är lediga. Inte för att vi kan sova hur länge som helst, ska ju till parken och titta på alla studenter så klart Adams syster Antonia tar ju studenten så vi måste ju ta lite fina bilder och sådär =)

Har precis tvättat håret så det är bäst att jag försöker fixa till det lite innan det blir helt omöjligt. Jag är så sugen på att göra något med mitt hår nu igen, är ju visserligen bara snart en månad sen jag klippte mig och jag klippte luggen för bara några dagar sen men jag vill ha nån ny färg! Är det någon som har några bra förslag? Mörkare? Ljusare? bara mer slingor eller helt ny färg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0