Mer bilder från Norge!

Som någon kommenterade på mitt förra inlägg "Hade ni inte bara haft regn sa du?"
Faktiskt inte bara regn, men väldigt mycket, tillräckligt för att jag ska vara riktigt förkyld nu iaf, men det regnade inte riktigt hela tiden, ibland blåste det bara även om det inte var så mycket bättre.
Så på de bilder jag har kanske det ser ut som att vi hade fint väder, men det var ju bara när solen kom fram som min kamera fick följa med ut!










Så det var en hel del mysiga kvällar inomhus istället för att sitta ute i regnet. De flesta dagarna på resan så låg temperaturen på ca 11 grader på dagarna och så lite vind och regn på det, då är det mysigare inne!



Åt en helt undrbart god pizza också! New America på Peppe's Pizza i Trondheim.












Fick bli några bilder från vårt besök i Nidarosdomen i Trondheim också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0