Jobbat kväll.



Skönt att jobba kväll tycker jag, speciellt då jag var vaken och uppe ur sängen kl 6.30 imorse. Så det känns faktiskt som att jag har hunnit med ganska mycket trots allt.
Fixade med lite papper på morgonen, iaf efter att jag suttit på facebook ett bra tag. Åkte och hämtade upp Linda och sen till Anna för att klippa henne, in på Adecco för att fylla i papper och sen blev det fika med tjejerna <3 Mysigt att få gå ut och fika igen, känns som att det var så länge sen nu.
Kom hem lite senare och pysslade lite hemma innan det var dags att äta ocg gå till jobbet, faktiskt gå till jobbet också istället för att ta bilen, duktigt värre!
Men nu är jag däremot trött och ska hinna ta en dusch nu innan Adam kommer hit. Blir väl lite fika och sen kommer jag nog somna direkt! Lika bra det också för jag ska jobba 7 - 16.30 imorn. Inte för att jag är så glad för att jobba men jag ska iaf gå på ett schema jag kan. Det gjorde jag inte ikväll, gick på ett helt nytt schema och hade dessutom med mig en tjej på inskolning, fattar inte hur dom har tänkt att det ska fungera. Tur iaf att hon hade jobbat där förra året så hon visste ju mer än vad jag gjorde.

Natti på er iaf.
Ska försöka uppdatera med lite bilder också någon dag innan jag åker iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0