Hemma igen!



Har varit ganska jobbigt att vara borta en vecka på läger, men kul att få följa med och jobba iaf! Vi har verkligen haft riktigt tråkigt väder, för det har blåst och regnat och varit kallt. Men vi har ju ändå haft roligt men det hade ju varit bättre om vi hade fått lite sol!
Dessutom lyckades jag ju bli förkyld. Kom hem igår och hade ont i halsen men inte värre än så. Åkte med Adam till Morgan igår och hade en väldigt trevlig kväll men sen vaknade jag på natten och mådde jättedåligt. Klev upp och åt en macka och försökte få i mig alvedon, men allting kom bara upp igen så jag fick fortsätta sova istället =/ klev upp typ strax före kl 13 och fick i mig lite frukost så vi kunde åka hem. Adam har åkt iväg nu så jag hoppas att dom får en rolig kväll iaf, själv ska jag mest försöka sova!
Lika bra att sova för jag får ju inget annat gjort ändå, skulle ju ha jobbat ikväll men det går ju inte =/ Ska ta en till alvedon nu och gå och lägga mig och hoppas på att feber och förkylning försvinner!

Glad midsommar till alla andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0