Bye, ses om en vecka =)



Jag är så sjukt trött. Kan hända att det blir så när jag jobbade 7 - 21.30 igår och sen var uppe och packade allt igår.
Men jag hoppas nu att jag har fått med allt jag behöver, det sista som ska med nu är min kudde! Som vanligt känns det som att jag har glömt en massa saker, men den här gången har jag ju packat efter listan så jag hoppas det blir bra, även om det idag känns som att jag skulle ha haft min gummistövlar med mig xD Dumma väder, nu vill jag ha massor med sol!
Iaf så ska jag på konfirmandläger, åker om en timme och kommer hem ca 16.00 den 24/6. Ska bli kul att åka iväg, 3 av våra nätter ska vi sova i Trondheim och där har jag inte varit så det sser jag fram emot. Har iaf packat ner kameran, eller ja jag har båda två med mig, så jag hoppas på att det blir väder för att fota nu!

Hoppas att alla andra får ha en bra vecka också, nu ska jag hinna packa det sista och få i mig lite frukost!

Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0