Hemma från Umeå.



Vi har haft en riktigt bra helg. Började på torsdagen med att åka och skejta, dvs Adam och Kristian skejtade och jag satt på en bänk och pratade med Boman och tittade på när de andra åkte.
Fredagen blev en del shopping, hittade en del saker iaf men var ju inget speciellt jag ville ha så det blev bara saker som man alltid behöver, typ strumpor xD Sen grillade vi på kvällen och sen blev det utgång, riktigt kul var det, men jag mådde inte så bra, vet inte om det var för att jag inte riktigt har hunnit bli frisk eller vad det var. På lördagen kunde jag helt enkelt inte göra nånting. Orkade inte göra nånting eftersom jag inte fick behålla nåt jag åt. Inte förrän till middagen lyckades jag äta och behålla lite mat. Sen efter att vi hade varit och skejtat igen och jag hade fotat en del så gick vi och åt hamburgare för då var jag hungrig! Inte så konstigt efter typ ett dygn utan mat kanske. Tittade iaf på film när vi kom hem, såg "Book of Eli" och jag gillade den =)

Ska lägga upp lite bilder sen när jag har lagt in dem på datorn.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag har också shoppat =) skit snygga skor!! högklackade rosaglansiga med små nitar, är så käär =) synd bara att de inte fanns i 36 hade behövt de för de är lite stora =/ Enda positiva med det är att du inte kan sno dem! Mohahaha Kram / lillasyster

2010-07-11 @ 23:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0