Tråkigt =/

Helgen har varit bra. Men alldeles för kort =/
Jimmys tåg kom kl 01.40, han skulle egentligen varit här 23.20 typ. så det blev ju ingen fredagkväll alls egentligen, eller jo vi var uppe till typ 4 iaf.
Men jag tror vi lyckades kliva upp ca 10.30 sen igår. Men vi var rätt trötta å orka inte göra så mycket. Vi beställde iaf  pizza :D
Jag var ju till morfar också eftersom han fyllde år och jag hade ju bakat tårta åt honom som jag var dit med på fredagkväll!


Morfar fick en rosa Zebratårta av mig :D
(Den var för övrigt väldigt god, såklart!)

Sen så fick Jimmy spela lite så han också blev glad!
Vi gjorde då inget speciellt vettigt igår, åt god middag som mamma hade lagat å sen var vi ute å lekte med hunden lite. Vi var nog båda väldigt trötta igår kväll och Jimmy somnade medan Tina läste roliga historier för oss =) sjukt roliga var dom iaf, eller ja iaf dom som vi förstod xD

Skjutsade Jimmy till bussen imorse å sen åkte jag å jobbade. kände egentligen inte alls för att jobba men det var ju inte så mycket att välja på! men nu har jag iaf jobbat färdigt för idag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0