Nice!

Först var vi och bowlade, har aldrig varit speciellt bra på det egentligen, men det är ju iaf kul =)
Men Miicke vann ju såklart iaf, men jag var inte så långt efter på slutet faktiskt!

Sen gick vi till Toledos. (efter att jag hade skjutsat min mamma hem från jobbet)
Var riktigt länge sen jag åt där sist, förutom att ha ätit lunch där med jobbet, men det räknas ju inte riktigt.
Gott var det iaf!


Vi delade på två olika tapas till förrätt.
Vitlöksbröd med Aioli och..Rullar med turkisk ost, kommer inte ihåg vad dom hette.


Fläskfilé med rödvinsås, grönsaker och husets potatis!

Det var verkligen gott! Länge sen jag gjorde min egen rödvinsås nu, måste göra det nån dag!
Kvällen fortsatte med att spela Mario på Wii. Galet kul, och inte lite förvirrande när vi var fyra stycken som sprang runt, dog väl lite väl många gånger, men oftast för att någon annan hoppade på mitt huvud när jag hoppade xD

Vi avslutade på att kolla på film. Den var faktiskt riktigt rolig! Lagomt läskig, jag blev ändå rätt flera gånger xD



Nice  :)

Nu är jag sjukt trött! klockan är trots allt 01.15.
Godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0