Nice dag!

Var först ute och gick en ganska lång promenad med Britney sen tog jag det lite lugnt, lagade mat och pysslade lite allt möjligt här hemma. Efter middagen gick jag till jobbet, tog nog ca 40 minuter att gå dit också så det blev mycket promenerande idag =)
På rasten 18-21 gick jag till Anna. Vi gick ut, träffade Peppo när han var på väg hem från jobbet å sen gick vi till Coop och handlade godsaker så vi kunde fika när vi kom hem. Jättemysigt och jag passade på att klippa hennes hår =)
Fick ett paket av henne också, fast jag fick inte riktigt något svar på varför, men jag blev iaf väldigt glad!


Titta vad som fanns i paketet! En supersöt tröja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0